Infolinia 89 721-21-21 biuro@nortis.pl

Telefon

Przeniesienie numeru

Przeniesienie numeru

Zrobisz to prosto, szybko i bez dodatkowych opłat!

Przenieś swój numer stacjonarny do Nortis

Do NORTIS możesz przenieść swój obecny numer stacjonarny (domowy) od innego operatora telekomunikacyjnego. Zrobisz to prosto, szybko i bez dodatkowych opłat! Przeniesienie możesz zlecić w każdym regionalnym Biurze Obsługi Klienta NORTIS, wszystkie formalności zostaną załatwione za Ciebie.

Numer stacjonarny przeniesiesz bez problemu, będąc w zasięgu sieć NORTIS. W sieci telefonicznej NORTIS zyskujesz niskie rachunki!

3 tryby rozwiązania umowy

aby przejść do NORTIS

1. DAY

Przeniesienie w konkretnym dniu

Jeśli zależy Ci na czasie i chcesz szybko przenieść swój numer do sieci telefonii cyfrowej NORTIS nie zważając na długość umowy z dotychczasowym operatorem, skorzystaj z przeniesienia natychmiastowego w podanym przez Ciebie terminie. Musisz liczyć się z możliwością naliczenia kosztów za zerwanie umowy z obecnym operatorem.

2. END

Przeniesienie z zachowaniem terminu wypowiedzenia umowy

Twój numer przeniesiemy do sieci telefonicznej NORTIS w pierwszym dniu po zakończeniu umowy z obecnym operatorem. Obecny operator może naliczyć koszty za zerwaną umowę, tylko jeśli Twoja umowa jest jeszcze w okresie zobowiązania wynikającego z regulaminu promocji.

3. EOP

Przeniesienie na koniec okresu promocyjnego i terminu wypowiedzenia umowy

W tym trybie poza uwzględnieniem terminu wypowiedzenia umowy wynikającego z regulaminu promocji, dotychczasowy operator może doliczyć dodatkowo termin wypowiedzenia umowy wynikający z regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. To najbardziej bezpieczny tryb przeniesienia numeru do NORTIS, ponieważ obecny operator nie naliczy kary umownej oraz sam wskaże termin, kiedy najszybciej przeniesienie będzie możliwe.

Przenosząc do NORTIS numer telefonu nie martwisz się formalnościami, my załatwimy to za Ciebie!

Zleć przeniesienie numeru do NORTIS w Biurze Obsługi Klienta NORTIS – adresy BOK dostępne na tutaj. Osobiście ustalisz przeniesienie numeru. Nie zapomnij o dowodzie osobistym! potrzebne będą dane:

  • imię, nazwisko, PESEL, nr i seria dowodu,
  • numer telefonu,
  • adres, gdzie chcesz go przenieść,
  • tryb rozwiązania umowy.

Kilka ważnych zasad, o których warto wiedzieć zanim przeniesiesz swój numer:

  • Dotychczasowy operator nie może odmówić przeniesienia Twojego numeru do NORTIS przy zachowaniu niezbędnych warunków.
  • Zapewniamy minimum formalności podczas przenoszenia numeru do NORTIS. To my składamy w Twoim imieniu wniosek o przeniesienie i wypowiadamy tym samym Twoją umowę na usługę u obecnego operatora.
  • Należy zaktualizować swoje dane osobowe u obecnego operatora, które uległy zmianie (np. nazwisko panieńskie, zmiana nazwy firmy) przed przeniesieniem numeru do NORTIS.
  • Jeśli już zleciłeś u poprzedniego operatora dyspozycję zmiany danych na umowie (adres, nazwisko, nazwa firmy) to przeniesiemy Twój numer do NORTIS po realizacji zmian przez dotychczasowego operatora.
  • Jeśli rozpocząłeś przeniesienie numeru u innego operatora, ale jednak zmieniłeś zdanie i chcesz przenieść numer do NORTIS, to musisz anulować wcześniejszą dyspozycję u tego operatora, gdzie podpisałeś dokumenty i następnie zlecić przeniesienie w BOK NORTIS.
  • Przeniesienie numeru stacjonarnego jest możliwe tylko w obrębie tej samej strefy numeracyjnej (funkcjonuje tam ten sam numer kierunkowy np. 89, 55, itp).
  • Przeprowadzasz się na nowy adres? Nowa lokalizacja musi być w zasięgu NORTIS, wówczas z przeniesieniem numer stacjonarnego nie będzie problemu,
  • Jeśli umowa u obecnego operatora podpisana była przez więcej niż 1 osobę, to muszą te osoby wspólnie zlecić przeniesieni numeru w BOK NORTIS..
  • Jeśli przenosisz numer do NORTIS zanim skończy się okres umowy z obecnym operatorem, może on naliczyć koszty związane z rozwiązaniem umowy, zgodnie z Regulaminem.
  • Jeśli przenosisz numer w trybie natychmiastowym do NORTIS, to Twój poprzedni operator ma prawo obciążyć Cię jedynie abonamentem za okres wypowiedzenia umowy oraz ewentualnie należnością za zerwanie umowy promocyjnej,
  • Zazwyczaj przerwa w dostępie do linii telefonicznej trwa krótką chwilę, jednak może trwać max. do 24h (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury).
  • Przeniesienie jest możliwe w tych miastach, gdzie znajduje się infrastruktura sieci NORTIS.

Wejdź do strefy promocji Nortis!

Oszczędzisz nawet 1000 zł na usługi multimedialne dla Twojego domu